پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی: نشان مشهدالرضا (ع) تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی است حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری برگزاری دهمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی (۶ دی ۱۴۰۳) کاسب قدیمی محله سرشور: ما وسط تاریخ مشهدیم شهردار مشهد مقدس: ۴۵ کلان‌پروژه در‌حال‌اجرا تا پایان دوره ششم مدیریت شهری، به بهره‌برداری می‌رسد + فیلم هر سفر مترو در مشهد ۱۸ هزار تومان هزینه دارد افزایش ۲برابری پلاک‌های فعال خودرو در مشهد طی ۵ سال | کاهش حوادث ترافیکی فاز نخست خط ۳ قطارشهری مشهد تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد توضیحات رئیس شورای شهر مشهد درباره برخی موضوعات مربوط به صحن علنی روز گذشته (۵ دی ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد برای ششمین روز پیاپی، آلوده است (۶ دی ۱۴۰۳) نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد: تغییر کیفیت و ظاهر معابر شهر هدیه ناقابل مدیریت شهری است | ورود ۶۰ ناوگان جدید خط یک قطارشهری از یک‌سال‌ونیم آینده نگاهی به واقعه آتش‌سوزی ندامتگاه مشهد در ۵ دی ماه ۱۳۵۷ | آزادی با شورش زندانیان بند ۲ اجرای طرح آبرسانی، مسیر تردد در یک‌ منطقه از مشهد را به مدت ۵ روز مسدود کرد ظرفیت‌های مشهد، بازتاب‌های بین‌المللی دارد راهکار‌هایی برای کاهش خسارات بلایای طبیعی در شهر‌ها
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: باید به دنبال درآمد پایدار باشیم | با تراکم فروشی نمی شود شهر را اداره کرد

  • کد خبر: ۱۲۸۰۹۶
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
شهردار مشهد مقدس: باید به دنبال درآمد پایدار باشیم | با تراکم فروشی نمی شود شهر را اداره کرد
شهردار مشهد مقدس در صحن علنی شورای اسلامی شهر گفت: نمی شود شهر را با تراکم فروشی و پول مردم اداره کرد و باید به سمت درآمدهای پایدار برویم.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از مصوبات امروز شورای اسلامی شهر مشهد تصویب اصلاح اساسنامه شرکت تات (توسعه ارتباطات ترافیکی) و تغییر آن به شرکت توسعه فناوری و نوآوری شهری شهرداری مشهد بود.

در جلسه امروز ، دوشنبه  ۱۱ مهرماه  شورای اسلامی شهر مشهد ، اساسنامه شرکت توسعه فناوری و نوآوری شهری در ۱۰ بند اصلاحی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر مشهد رسید و مقرر شد وظایف ترافیکی که قبلا در حوزه شرکت تات تعریف گردیده بود، به سازمان حمل و نقل ترافیک شهر مشهد محول شود.

شهردار مشهد نیز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد دراین باره گفت: با تاکید دستگاه­های نظارتی و شورای اسلامی شهر مشهد،  شهرداری باید به سمت کاهش ساختارهای موازی و درآمدهای پایدار برود و مسائل را شفاف کند.

سید عبدالله ارجائی ادامه داد: ما پیش از این شرکتی را در شهرداری داشتیم که وظایف یکی از سازمان­های دیگر ما را برعهده گرفته بود، و این در شرایطی بود که این وضعیت باعث ایجاد ساختارهای موازی در این شرکت و آن سازمان را می کرد.

شهردار مشهد افزود: شهرداری به درآمد پایدار نیاز دارد . تا کی می­توانیم شهر را با تراکم­فروشی و پول مردم اداره کنیم، این طور که نمی شود به سمت توسعه حرکت کرد. با ایجاد شرکت توسعه فناوری و نوآوری شهری ، قرار است به حوزه­ای ورود کنیم که ثانیه به ثانیه، سهم آن در دنیا بیشتر می­شود. این در حالی است که قبلا شهرداری در این حوزه فعالیتی نداشت چرا که ساختاری هم وجود نداشت.

وی با بیان اینکه امور مربوط به سازمان فاوای شهرداری مشهد و شرکت توسعه فناوری و نوآوری شهری با یکدیگر متفاوت و کاملا مجزا می باشد ، افزود:  سازمان فاوای شهرداری مسئولیت رتق و فتق امور شهرداری را دارد و این شرکت جدید در زمینه آی تی و آی تی سی فعال خواهد بود تا بتوانیم به این حوزه ورود داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->